29 December 2011

entry terakhir 2011

ini mungkin entry terakhir bg tahun 2011

idea nak citer pasal azam baru

tapi bila baca balik azam lama, 10% je tercapai kot

so kira kita fwd jelah ke thn depan ye

apepon mengharapkan yg terbaik dr semua segi utk tahun 2012

amin..

semalam dapat berita baik dr sahabat rapat

rayuannya utk sambung belajar over the sea dah dpt approval oleh JPA

tahniah diucapkan, happy for her

happy jgk utk sendiri sbb leh pesan kasut clarks, etc. nanti (murah giler...)..hihi

at same time, rasa sedih jgk sebenarnya

perasaan sedih yang tak sama mcm 3 thn lepas die pergi

perasaannya sama mcm dpt tahu tunang (suami sekarang) kene transfer keje ke JB dulu

btol, tak tipu...

mungkin friendship ni dah cukup kuat utk berperasaan mcm tu, tanpa disedari

kpd yg berkenaan, kalau baca entry ni

baca jela ye, jgn tegur

nanti saya malu..kahkahkahkah

pesanan bukan penaja,

belajar rajin2 jgn ponteng kelas

update blog selalu supaya kami disini tau 'perkembangan' anda di sana

kalau ade 'barang baik' jgn lupa update ngan kami disini

jgn lupa beli fridge magnet byk2

lastly, take care!

saje pesan awal2 walaupon tau lambat lagi nak peginya..hihi

adiosssss...





27 December 2011

lagi??!!!

:)

congrats nad!

special entry for Nad @ classmate kt SERATAS dulu

tahniah atas kehadiran cahaya mata baru

yang diberi nama Nayli Az Zahraa (sedap nama..esp. zahra)

semoga kehadiran Nayli akan menambah kebahagiaan yang sedia ada

doakan kehadiran Zahraa versi aku 2 thn lagi..hihih



rindunya bau baby..hmmmmm


Nad, happy mothering for 2...(mencabar weh...)


22 December 2011

hairband with flower


akhirnya... jadi jgk..

21 December 2011

Family Day BKJJ, 17-18 Disember 2011

tarik nafas dulu sblm taip entry ni

kemungkinan akan bersambung 2-3 hari

ok, kita mulakan dgn check in pd pukul 3.00 ptg

tapi kami sekeluarga kul 2 dah sampai

sempat pusing2 sekitar hotel posing2 sblm tunggu yg lain tiba


dpt kunci masuk bilik dulu

ini bilik kami (deluxe)


pandangan luar dr bilik

sepatutnya ade game pd ptg itu

disebabkan hujan yg lebat ptg tu game terpaksa ditunda pd esok pagi

makanya ptg sabtu itu adalah acara bebas

kami ambil kesempatan acara bebas ini utk terjun ke kolam lepas hujan reda

acara kemuncak hari keluarga kami adalah makan malam

bertemakan "RED CARPET/ GLAMOUR"

MC of the night

bdk ini bikin ibu nye panas mlm itu..grrrrrr...

kami yg lmbt masuk

saya yg tak glamer pon mlm tu

full house

my lucky draw

my team (tolak 2 dr kanan)..ehehhe

staff BKJJ

keesokannya acara telematch pula

kumpulan telah dibahagikan kpd 4

BIRU, MERAH, HIJAU, KUNING

kami kumpulan biru

music chair kanak2

tiup belon kanak2

nasib baik gol ayah...

bdk berdua ni tak bg kerjasama la...

bersedia utk lari ikat kaki

lupa nama game ni

tarik kelapa guna gelung rotan

step by step, finishing..yeay menang!!

rumah biru juara

muka2 hepi

overall, sgt happy dgn event ni

1st time as organizer kira berjaya la jgk

cuma satu je tak puas hati menu dinner tu tak besh!!

tapi biasa la..

dlm ramai2 tu mesti la ade jgk komplen kan

normal la tu..

thats all our family day...




p/s : eh tak sampai 2-3 hari pon siap entry ni..sbb malas nak letak semua gambar byk sgt..taip pon ala kadar je..mmg le leh siap


zakat pendapatan


"Berzakat Menyucikan Harta Dan Jiwa..."


apa lagi, jom sucikan harta dan jiwa dengan membayar zakat pendapatan!

boleh taksir zakat pendapatan anda DI SINI






20 December 2011

Impian Morib Hotel, Banting

alhamdulillah..

Family Day opis dah berlansung dgn jayanya weekend yg lepas

tapi sblm kita cerita pasal family day, let me introduce the location first

bukan ape, untuk rujukan org lain di masa hadapan

in my case pon sblm ni susah jgk nak cari reference pasal Hotel Impian Morib ni

sbb hotel ni takde official website

nasib baik ade story mory dlm personal blog

so bleh la review pasal tempat ni skit2

Impian Morib ni terletak bersebelahan dgn Golf Club Morib dan Pantai Morib itself

the enterance

terdapat 3 jenis bilik yang ditawarkan

Superior


Deluxe


Chalet


all the rooms consist of 1 queen bed + 1 single bed

swimming pool besaaaaaaaarr...

memang puas hati



restorannya terletak dekat entrance

quite comfortable la jgk


the other side of the hotel

laluan ke chalet

beautiful green walkway

bola tampar court

belakang hotel ni ada pantai

tetapi ade tembok between them

tak la tinggi sgt tembok tu still can review the sea from there

itulah sedikit sebanyak tentang Hotel Impian Morib

di harap boleh menjadi panduan bagi sesiapa yg tertanya2 how it look in there

next entry will story the family day event