29 September 2010

Close Buddy

selain hubby of course aku ade close friends to share stories, to hang out, to pot pet pot pet...ehehe
mereka2 yang dimaksudkan antaranya...

yuzilawati@k.wati

nadia@k.nadie

k.wati & k.nadi : my ex-colleague @ bkes.
w'pon tak dok opis yg sama lg (lain tingkat je ok) we all selalu breakfast sama especially 'mamak time'..byk yg aku belajar dr diorang ni..dr segi kerja, pergaulan, life, etc..
loyer buruk pon leh tahan gk diorang nih..ahahah
tq ye kakak2..hopefully we will always keep in touch wherever we go...takkan smpai pencen dok ckub ye dak?..


ina & jua

ina : my dormates @ housemates
jua : my classmates(f5) @ housemates
diorang ni membe masa sekolah lagi (SERATAS, Taiping)..
diorang la jgk housemates aku sblm kawin..
antara kami ber3, aku kawin dulu..
masa aku pregnant 2nd child, diorang pregnant anak sulong..
so, we shared preggy moments together that time...
delivered pon lebih kurang sama je..beza beberapa hari je...eehhe
kalu dulu borak pasal bf, tp skrang cite pasal anak je..kejap je masa berlalu kan..


jaa & deqna

jaa & deqna : kwn baik aku di UITM Perak
actually ade 2 org lg aku x sebut, sheila & sue..sori beb aku xde gamba korang la..jgn mare
kami ber-5 mmg kwn baik masa kat itm..pergi kelas same2, gi dewan mkn same2, gi pasar mlm same2, gi tmn maju same2..semualah same2..
size kitorang pon lebih kurang sama je..comel lote gitu :p..
kalau ikut umur diorang ni pangkat adik aku je..ehehhe
aku, sheila & sue dah kawin..jaa & deqna je blom kawin lg..tunggu ape lagi wei..

itulah die..org2 yg rapat di sekeliling aku..sekian

2 comments:

  1. tima kasih daun keladi..hahah..terharu rasa nak nangis pun ada.. hahaah satu lupa nak masuk ...rasanya kali nie raya kita ambik gambar sesama then ikut susun tinggi mesti cantik wei...

    ReplyDelete
  2. k.wati jgn pakai kasut tinggi sgt..nanti nmpk sgt ke'rendangan' saye

    ReplyDelete