07 October 2010

membaca jambatan ilmu


buku ni aku beli pada 4 oktober 2010 (baru je beli :D)..
baru baca 16 muka surat..
kononnya nak memupuk semangat suka membaca..(dah 28 thn baru nak pupuk?mcm dah liat je..hiihih...takpe, tg penting niat ye dak?)
membaca kan jamban eh jambatan ilmu (baru sedar ke..hihihi)
kenapa aku pilih buku ni?
sbb..aku rase dah lama (sgt2) aku x baca@ dengar sirah Nabi Muhammad S.A.W
aku nak refresh balik ape yang aku pernah tau dulu..
mungkin bleh jadi modal utk aku bercerite kat anak2 nanti
disamping muhasabah diri :)
walaupon aku bukan jenis suka membaca, aku akan cuba jgk khatamkan buku ni dlm masa 3 bln (mak aiii...lamanye...)
tebal tu...
wish me luck
chaiyok syira!

2 comments:

  1. happy reading syira, sehari sehelai mukasuratpun jadik, lama-lama oklah tu, chaiyok...chaiyok

    ReplyDelete
  2. k.shima,sy masih di page 16 lg..x gerak2 lagi..ahahha

    ReplyDelete