16 June 2011

ayah saya sukaaaaaa ..............

itu le bunyinye topik pagi hari ini di radio SINAR

sempena sambutan hari bapa

umur x cecah 30 lagi tp layan SINAR ke?

yer, saya umur muda tp jiwa RETRO ok...ehehehe

berbalik pada topik tu

ayah saya sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

.
.
.
.
.

ayah@abah aku dah xde sebenarnya :(

dah meninggal 10 thn lepas sbb eksiden motor

tp ape yg saya masih igt tentangnya adalah

arwah abah saya sukaaaaa makan gulai lemak labu

actually byk lg yg die suka mkn

tp sbb gulai lemak labu pon my fav jgk

tu yg igt paling igt gulai labu tu

dah 10 thn abah pergi

dlm tempoh 10 thn ni time paling sedih sekali bg aku adalah time aku nak kawin

sedihhh ooooo abah takde..huwaaaa :((

abah x sempat tgk cucu pertama dan seterusnya

abah x sempat merasa gaji pertama aku

tapi kami sekeluarga redha...

semoga abah ditempatkan bersam2 org yg beriman

amin...

abah saya encem kan? :)


ape yg ayah korang suka?

cer cite..cer cite



No comments:

Post a Comment