03 October 2011

topi utk cik sarah


lagi entry mengait

sila jgn jemu

btol la kan,

bila kita buat benda yg btol2 kita suka perasaan jemu itu lmbat dtg

cuba buat benda yg kita tak suka buat tapi terpaksa buat...hmmmm

sama jgk bila buat kerja di pejabat

bila buat kerja yg disukai, saya akan lebih fokus dan gembira menyiapkannya

tapi bila disuruh buat benda yg saya kurang minat..saya tetap akan buat

tapi..saya mesti akan selang selikan dgn kerja yg lebih saya suka

sudahnya kerja yg saya tak suka itu akan lmbt siap dan tergendala

tau, tak bagus mcm tu

tapi dah cuba, sukakan buat kerja tak suka tu

tapi tetap tak suka!

merepek sudaaa....

ini hasil kerja terbaru




topi yg dijanjikan utk cik sarah (janji pd mak die je)

suka sgt mengait topi ni sbb benang yg digunakan sgt lembut

smooth je pergerakan tgn bila mengait

sbb tu leh siap cepat agaknya

padan la jgk dgn harganya..

next projek, hair band..

insyaAllah...




No comments:

Post a Comment