21 December 2011

Family Day BKJJ, 17-18 Disember 2011

tarik nafas dulu sblm taip entry ni

kemungkinan akan bersambung 2-3 hari

ok, kita mulakan dgn check in pd pukul 3.00 ptg

tapi kami sekeluarga kul 2 dah sampai

sempat pusing2 sekitar hotel posing2 sblm tunggu yg lain tiba


dpt kunci masuk bilik dulu

ini bilik kami (deluxe)


pandangan luar dr bilik

sepatutnya ade game pd ptg itu

disebabkan hujan yg lebat ptg tu game terpaksa ditunda pd esok pagi

makanya ptg sabtu itu adalah acara bebas

kami ambil kesempatan acara bebas ini utk terjun ke kolam lepas hujan reda

acara kemuncak hari keluarga kami adalah makan malam

bertemakan "RED CARPET/ GLAMOUR"

MC of the night

bdk ini bikin ibu nye panas mlm itu..grrrrrr...

kami yg lmbt masuk

saya yg tak glamer pon mlm tu

full house

my lucky draw

my team (tolak 2 dr kanan)..ehehhe

staff BKJJ

keesokannya acara telematch pula

kumpulan telah dibahagikan kpd 4

BIRU, MERAH, HIJAU, KUNING

kami kumpulan biru

music chair kanak2

tiup belon kanak2

nasib baik gol ayah...

bdk berdua ni tak bg kerjasama la...

bersedia utk lari ikat kaki

lupa nama game ni

tarik kelapa guna gelung rotan

step by step, finishing..yeay menang!!

rumah biru juara

muka2 hepi

overall, sgt happy dgn event ni

1st time as organizer kira berjaya la jgk

cuma satu je tak puas hati menu dinner tu tak besh!!

tapi biasa la..

dlm ramai2 tu mesti la ade jgk komplen kan

normal la tu..

thats all our family day...




p/s : eh tak sampai 2-3 hari pon siap entry ni..sbb malas nak letak semua gambar byk sgt..taip pon ala kadar je..mmg le leh siap


2 comments:

  1. lagi best kalu tak jd organizer..pegi duduk je takyah pikir ape2..hihihi

    ReplyDelete