17 December 2012

Homeschool anyone??

ini bukan entry tutorial

tutorial masih level angan2 lagi..hihihi

cuma kali ni kongsi blog yg saya jumpa masa google2 pasal homeschool

tak...saya tak mampu nak homeschool anak saya sendiri

sbb ekonomi keluarga memerlukan saya bekerja

tapi saya sangat kagum dengan tuan punya blog Mama Homeschool

beliau berjaya homeschooling anak2nya dengan cemerlang

pada saya tidak semua ibu mampu melakukan apa yang beliau lakukan

mengasuh dan megajar anak sepenuh masa tanpa perlu ke tadika

dan yang paling penting anak2 tidak tercicir atau ketinggalan dengan anak2 lain yang ke tadika

sangat KAGUMMM!!!

bila baca blog beliau rasa macam nak resign dan duduk umah ajar anak sendiri

tapi....mampukah??

kalau tak mampu fulltime kita buat part time ye dak?

cedok idea ibu2 yang buat homeschool untuk kita beraktiviti dengan anak2 sendiri

syakir dan syafiq, lets do it!!!!



cuci kereta pon kira homeschool kan? :p



No comments:

Post a Comment