23 July 2013

Newborn shoes and hat set

alahai...

pejam celik pejam celik dah masuk hari ke-14 kita berpuasa

 bulan puasa ni terpaksa slow down skit kerja mengait

sebabnya waktu malam singkat sangat rasanya

kena tido awal untuk bangun sahur

tapi kadang2 curi jgk masa pegang jarum

gian laa kalu tak dpt kait

dapat kait sikit pon jadi la

ok, hari ni share projek saya sblm puasa hari tu


set for newborn ni hadiah untuk kawan saya masa belajar dulu, sheila

untuk anak keduanya dan putera sulung

sebenarnya saya ada hutang dia masa anak pertama lagi

dah keluar anak kedua baru dapat..hihih

saya ambil masa 1 hari je untuk siapkan set ni

eh, suka saangaaaattt!!

warna yang kena

pattern yang cantik

benang cotton tebal yang selesa

sesuai untuk boboboi

saya harap baby dan ibunya pon suka la ye!

 

No comments:

Post a Comment