02 November 2010

4Z-SERATAS-1998


ni gambar kelas 4Z
SERATAS 1998

cuba cari mana aku?
ahahahahah
*
*
*
*
*

dah jupe?
mcm muka innocent je..
ni la muka2 bdk2 tingkatan 4 yang baru masuk ke SERATAS
aku pon tak tau ape tujuan sekolah asingkan bdk baru ngan bdk lama
apepon aku suka sgt dok dlm kelas ni..

teringat telatah onong yg melucukan,
fizzone yg suka sengeh,
nad yg tinggi dan kidal..tulisan cantik ok,
fariza yg closed dgn aku that time,
zarin yg comel,
bahiah yg ayu,
yan dgn kisah 'cinta monyet'nye..
farah yg agak pendiam dan serius,
naim yg selamba,
izza si cantik tp brutal..brutal2 pon die kawin dulu,
anisah yg bijak pandai,
dan juga bdk2 laki yg noti2 belaka..

sekarang semua dah ade life, kerjaya and family masing2
alhamdulillah..

7 comments:

  1. syira, malu no letak gambo ni haha! teringat zaman dolu2.. ;)

    ~ mana ada tulisan lawa dah skrg..lama tak menulis..asek menaip je, heheeh...
    ~ hang terlupa ONONG la dear..hikhikhik.. paling kalut! teringat kita sume kene kan dia dulu, haha!

    ~ 27hb kenduri chiko, kitorg tgh plan nak cuti2 malaysia ke taiping..sambil2 mengimbau kenangan dolu2, hehe..nak join?

    ReplyDelete
  2. nad..aku x lupa onong..nama die aku sebut dulu..aku igt masa kita kenekan die..kita cepatkan jam kelas..pastu die sapu smpah awal giler igt prep nak abis..ahahahaha...smbil taip ni aku terbayang watak onong..very funny..

    ReplyDelete
  3. haha....tetibe lak ade gambo ni...
    pasal onong memang aku tak penah lupe...
    even dah beso ni kalo jumpe die pn mesti aku rindu nak sakat die lagi..haha

    ReplyDelete
  4. gambo ni cilok kat fb..sape ntah tag.tak igt..jd modal entri..ehehhe..dimanakah onong sekarang?

    ReplyDelete
  5. gambo ni macam aku yg tag...rasenyelah...haha

    ReplyDelete
  6. aku pun rindu zaman tu..onong mmg senang kena tipu..aku rasa cam best nya coretkan kat blog aku cite kenakan onong ni..moga ada kesempatan untuk menulis!!

    ReplyDelete
  7. zarin, silalah coretkan ye..x sabau aku nak baca

    ReplyDelete