24 November 2010

twins

dolu2 sblm kawin aku teringin nak dpt anak kembar
berangan dpt kembar sepasang
comel..cute..geeerrraamm
kakak mak aku ade kembar
anak mak long aku 2 pasang kembar
aku pon kira2 bleh kot dpt anak kembar walaupon sipi2 je
ehehehe..

tp itu dulu punye angan2
kalau tanye sekarang mmg aku geleng dulu
jaga anak 2 org yg x kembar pon berpeluh2 1 baldi
(perumpamaan je tu..tipu la peluh 1 baldi kan..lari 50 km pon x penuh baldi..)
syakir & syafiq x kembar tp mcm kembar bleh?
diorang beza umur 1 thn 3 bln je
camne aku x ckp mcm kembar
bila si abg 'yak' si adik pon nak 'yak' sama
si adik nak susu si abg pon "acu..." (mintak susu la tu)
si abg layan wonderpets, si adik pon taat depan tv tgk wonderpets
si abg abg suka maher zain, si adik pon sama
bila pasang lagu maher zain masing2 yg huruhara-tungganglanggang-takdokdiam dlm kete terus senyap!
good boys!itu je umpan aku nk bg diorang dok diam dlm kete
dah beberapa org yg dikenali dan x dikenali tegur "kembar ke?..."
..."tak...beza 1 thn je"...
itu la kisahnye anak kembar lain tahun aku

ape2 pon aku bersyukur...(sbb x dpt anak kembar.ahah)
dikurniakan anak mcm syakir dan syafiq
semoga besar nanti diorang rapat lebih dr anak kembar
best buddy to each other
amin..

"camne isap botol ni abg?"


pagi raya aidil adha


beli baju ni kat sini


cantik baju tido ni.hadiah birthday syakir, adik pon dpt.thanx helya!


-kami-

No comments:

Post a Comment