24 December 2010

maanjun @nggun bistari

kwn2 sekalian..
aku tgh berkira2 nak try mkn maajun anggun bistari
korang pernah dengar?
membe aku, azura @ jua mkn maajun ni utk merancang keluarga
die dah mengamalkan maajun ni since abis pantang lepas bersalin
oh, die bersalin bln januari 2010 yg lepas, same as me
due kitorang bersalin pon dekat2 je beza 10 hari
bezanya die bersalin anak pertama...
aku..ehem ehem.ehem anak ke-2..advance tau!
balik pd cite asal..
sejak die mkn maajun tu smpai sekarang mmg 'selamat'..
paham2 sendiri la ape yg 'selamat' tu ek..
x perlu pil perancang, injection, IUD etc..
also, she managed to breastfeed her child until now..
aku pon google ape yg patut ..dan jupe INI
aku pon study la pasal maajun ni
aku paling tertarik dgn khasiat no. 5, 10 dan 13
sbbnye sekarang ni badan aku mmg cpt letih
kalu balik kerja tu rase nak terus tido je
tp terpaksa lawan jgk sbb byk urusan rumah yg perlu diselesaikan
that's why, i need that khasiat no. 10 badly!
lagipon maajun ni mmg dah terkenal dgn khasiat2 sejak zaman2 mak nenek kita dulu lg kan
why not aku try plak kan..blom cuba blom tau ye dak
yg paling penting harganya MURAH!
oh ye, ape yg aku baca maajun ni pon sesuai utk org yg susah mengandung
so ape lg kwn2..jom try beramai2!!

igt nak gi beli harini atau esok
nanti aku buat testimonial..bg aku masa 1 month ok!

p/s : khasiat no. 7 pon mcm menarik jgk..ahaksss!!!

No comments:

Post a Comment