11 April 2011

Bagan Lalang

ini kisah 2-3 minggu yg lepas

kami ke bagan lalang lagi

kali pertama pegi syakir 4 bln dlm perut

attend family day KSK (consultant qs)


berdua lebih baik


dalam perut ada syakir

masa ni Sepang Goldcoast still under construction


kali ke-2 masa syafiq berumur 2 bulan lebih di luar perut..ehehhe

maknya ketagih nak berjalan lepas pantang


ber-4 lebih lebih lebih baik

syioknye dok tepi pantai

sekali lagi kami jejak ke bagan lalang

syakir berumur 2 thn lebih

syafiq dah setahun lebih

meriahnya!!!


goaldcoast yg dah siap


syakir n goldcoast


syafiq teruja tgk pasir


syakir dalam blues


ibu dok diam2 jaga beg


budak blues tadi..


ayah yg tak abis2 control macho..buekkkk :p


nyum nyum..mcm nak kunyah bdk ni


ape yg korang kobek tu


merayap je 2 beradik ni


tgh aim anak indon tu main pasir


beso dah anak2 ibu..maknye tak jugak beso2


4 of us


singgah main kat playground jap


sblm balik kita mkn dulu...

5 comments:

  1. Bestnyerr...tak penag gi Bagan Lalang..he3.Nak buat trip gi sana gak la nanti..

    ReplyDelete
  2. moh kita ke bagan lalang!!!
    -bukan duta BL-

    ReplyDelete