21 April 2011

Permaisuri Resort Port Dickson

sebenarnya aku pon tak pernah pegi lagi resort ni

tp aku dah survey kat internet n one of my opismate dah pegi

aku jgk dah mintak quotation for family day package utk opis

so just nak share the info ngan korang2 semua

especially untuk kakitangan awam

Permaisuri Resort ni asalnya adalah Rumah Peranginan Persekutuan, PD

di mana hanya penjawat awam je leh dok rumah tu

menurut sumber, dulu2 hanya rumah banglo kayu je

tapi sekarang sudah diubah suai menjadi resort yang cantik dan dibuka kpd public

bilik2 yang terdapat di resort ni semuanya mengadap laut

kalau tgk rate bilik kat website die mmg agak mahal

n quotation yg aku mintak utk family day pon mahal

tp ape yg best nye kan

resort tu ade reserve kuota utk penjawat awam

means, kalu penjawat awam yg nak gi resort bleh dpt harga yg saaaaaaangat murah

kalau kuota tu tak abis lg la kan

mcm my opismate ni pegi aritu apartment 3 bilik hanya RM180 shj

serius murah kan?

gambar di atas di ambil dr website puteri resort


bleh dtg ramai2 ngan family

facilities yg ade kat resort tu pon not bad

ade slide kat swimming pool


mesti budak2 suka

pantai pon dekat sgt dgn hotel

yang kurang menarik aku dengar adalah kawasan tu byk obor2

so tak selamat la untuk mandi manda kat laut tu

perkara tu aku tak dpt nak kompemkan

untuk maklumat lanjut bleh refer website Puteri Resort sendiri

harap info yg tak seberap ni dpt membantu korang ye


p/s : teringin nak gi gak resort ni bawak family..tgh tunggu masa yg sesuai



No comments:

Post a Comment