11 July 2011

beware kaum hawa!

last friday, kan sibuk nak perhimpunan bersih

ramai org cuti dan ramai jgk yg half day, bos bagi balik awal

tp aku tetap balik on time

ade jgk perasaan takut bila dgr2 cite org tapi tawakal je

tp itu bukan cerita utama aku kali ini

cerita yg aku nak story ni lagi menakutkan drpd perhimpunan tuh

semasa sedang menunggu komuter smpai

aku terdengar perbualan seorang pakcik dgn makcik ni (kami naik tren yg sama)

tak silap aku pakcik tu kerja kat area opis aku jgk

menurut pakcik tu, ada kes rogol baru berlaku kat toilet LRT STAR stesen Bandaraya (SOGO)

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???(aku yg pasang telinga)

toilet tu terletak di bahagian bawah stesen tersebut

kalu time balik kerja mmg ramai org lalu lalang kat situ termasuk aku

masa aku lalu td tak perasan plak ape2 yg berlaku (nasib baik)

mengikut penceritaan pakcik td tu, ada bdk perempuan (katanye bdk lagi) kene rogol dlm toilet tu

masa die lalu td tgh kecoh2 sbb ade org lain yg masuk toilet tu jupe si mangsa

si mangsa dikatakan tidak berpakaian sbb si perogol bawak semua baju die

agaknye sbb tu die tak keluar dr toilet mintak pertolongan

nasib baik ade org masuk toilet tu jupe die (toilet tu jarang2 org masuk)

eiiiii..seram aku dengar

aku rasa bdk tu kene rogol dlm kul 3-4 ptg kot

sbb time tu mmg area situ sunyi sbb org tak balik keje lagi

kalau time org ramai lalu lalang takkan si perogol tu berani kan?

hmmm....

kepada yg kaum hawa sekalian x kisah la anak dara ke mak dara ke,

jgnlah jalan sorang2 kat tmpt yg sunyi

org jahat ni ada di mana2

muka je nampak baik tp 'SETAN' rupanye

kpd yg couple yg blom kawin tu, jgn percaya sgt boipren anda tuh

kadang2 kita harapkan pagar, pagar mkn padi..

bilalah Malaysia ni nak aman dr penjahat !



Ya Allah,
Kau lindungilah diriku, keturunanku, dan saudara2 seagamaku drpd segala kejahatan nyata dan tersembunyi
Amin...





2 comments:

  1. ai takutnye...tu la kdg2 tak dijangka semuanya boleh berlaku...

    rajin2 jenguk blog saya ye ader contest

    http://dhiradeena.blogspot.com/2011/06/wanita-melayu-terakhir-contest.html

    ReplyDelete