10 August 2011

Projek Ke-4 @ Projek Raya


projek ke-4 ni mmg plan nak buat dlm bulan ramdhan sempena raya

ape dia??

tadaaaaaaaaaaaaaa.......




kopiah anak2..

gambar di atas adalah kopiah syakir

sebenarnya x siap lagi tu

patutnya dah lama bleh siap tapi...

.... sbb kemaruk baca buku NOTA HATI SERANG LELAKI

..dan ade satu lagi kemaruk yg xleh reveal kat sini

tu yg sbb tertangguh projek kopiah..

insyaAllah leh siap sblm raya 2 kopiah utk anak2 teruna ku itu

walaupon aku tau anak2 bukan suka pon pakai kopiah@topi@seangkatan dgnnya

aku nak buat jgk

janji aku puas hati..

ok, nak sambung keje (keje yang mmg kerja hakiki)

oh, saya baru sedar selama ini saya seorang pencuri

ye, pencuri masa...(bak kata penulis Nota Hati Seorang Lelaki)

rezeki pencuri adalah tidak berkat kan

saya akan cuba berubah, InsyaAllah...

daaa...

No comments:

Post a Comment